Re: Kupowanie uzywanych czesci i Poczta Polska

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 02:01:16 MET

marcin wrote:

> Gosc chce mi sprzedac grafike, a ze nie jest z mojego miasta to wysle mi ja
> poczta za zaliczeniem Istnieje pewne ryzyko, ze moze nabic mnie w balona i
> przed zaplaceniem za paczke wartaloby sprawdzic co jest w srodku wiec
> nasuwa sie pytanie :
> - mozna na zadanie zobaczyc zawartosc paczki przed zaplacenem za nia, czy
> nie?

Zgodnie z jakimś tam wewnętrznym regulaminem poczty - _można_.
Ale jak zapytasz o to panią w okienko, to Ci powie, że nie można. :)
Trzeba poprosić kierownika i z nim się wykłócać. Mojej kobiecie
kiedyś się udało, mi nie. :-O

--
Dariusz Laskowski       Outlook Express nie wywalił mi się już od bardzo
mailto:darlas_at_post.pl   dawna. A wywalił mi się kiedyś razem z innymi