Asus V6800 padnięty BIOS-Dzięki

Autor: Mirek (jurki2_at_kki.net.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 01:45:04 MET

Witam
Dziękuję wszystkim za rady i sugestie.zamontowałem PCI+AGP,uruchomiłem
WinFlash'a i wszystko jest O.K....no prawie,bo miałem tylko starszą wersję
BIOSU:2.10.02.10.01,a przynajmniej tak podejrzewam,bo na kości jest
napisane;2.10.02.10.02.Niestety nigdzie nie znalazłem żadnych BIOSów do
tej karty.Jeden z kolegów podał adres strony,która mówi chyba wszystko
o G-Force,zawiera mnóstwo ciekawych i przydatnych informacji i rad,jednak
linki do stron mających zawierać aktualizację BIOSu i programy flashujące
są"martwe":((.Jeżeli znacie jakieś strony o podobnej tematyce prześlijcie
na grupę lub na priva. Jeszcze raz Dzięki
Mirek