Re: Programik SMSBOX

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 01:07:07 MET

"Jarek G." napisał(a):

> Linku nie pamietam - ale nie powinno byc problemu ze znalezieniem
> tegoz ICQ; moge poslac na konto (zajmuje 5,3MB); po instalacji w
> katalogu \ICQ siedzi 21,5MB softu...
> Jesli poslac, to info na priv poprosze ;)

Dzięki serdeczne...Już nie...To była wina ( często to
się zdarza)
Idei...Zadzwonilam do Biura Obsługi Klienta ( niepłatne
impulsy) i wyłuszczylam
swoje wszystkie żale, że znowu nawet ta ich głupia
bramka nie działa...Tego
samego dnia otrzymałam od nich sprawdzającego sms'a i
już mogłam wysłać
wiadomość, tzn. sms'a z programiku SMSBOX...co prawda
też na Idee, innych
narazie nie sprawdzałam, bo nie miałam takiej
potrzeby...

Pozdrawiam serdecznie :-)

Kaja