Plyta ponacinana i co zrobic?????

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 22:18:02 MET

Znajomy podrzucil mi taki program szachowy (Genius 6.0) ktory kupil za
straszne pieniadze (1700 PLN!) Chcial zebym mu skopiowal bojac sie o te
orginaly zeby sie nie zarysowaly. No to sie wzialem do pracy i 3CD normalnie
sie skopiowaly a jedna nie.... Najpierw padla mi plyta. No to patrze co jest
bo normalnie nic sie takiego nie dzieje. A tu szok. Na plytce tak gdzies w
odleglosci 1 cm od gornego przegu tak jakby RYSA OBWODOWA. Na calym krazku w
kolo. Ta rysa jest poprzecinana rysami poziomymi tak co 2 cm na calym
owodzie. I plyty sie nie da skopiowac!
Jak to zrobic??????? CloneCD da rade? Skad Go sciagnac? (nawet jak nie da
rady to podajcie mi adres OK? (z goryTHX!). Czy da sie jakos zrobic lub
wyemulowac te rysy na plycie?????
Aha Cracka do tego programu nigdzie nie ma na Netcie. To jest jakis program
szachowy dla profesjonalistow!
Prosze o pomoc bo temu znajomemu bardzo zalezy.
Pozdrawiam

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm