PROBLEM

Autor: Paweł (braszek_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 04:20:38 MET

    Mam komputer o następującej konfiguracji: PIII 733MHz na pł. gł Procomp
BVD2A, 128 RAM, DVD, dysk tw. 30.GB Caviar 5.200 grafika RIVA TNT2 32MB
muzyka SB 128. Od pewnego czasu zaczęły zawieszać mi się gry. Komputer
"stawał" i nie reagaował na żadne komendy. Sformatowałem dysk twardy i na
nowo chciałem zainstalować Windowsa. Podczas instalacji (z oryginalnej
płyty) wyskoczył komunikat "Błąd odczytu .CAB" i uniemożliwiał kontynuowanie
instalacji. Wymieniłem płytę główną i problem nie zniknął. Wymieniłem
pamięci - też nie pomogło. Zmieniłem przewody do dysku i DVD - bez
rezultatu. Zauważyłem że problem cały czas pojawia się przy 40%
zaawansowania instalacji windowsa, wówczas przestaje pracować DVD i pojawia
się komunikat w/w. Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziekuję.
Paweł