Cel 300A@450 - HELPPPPPP

Autor: Detonus (detonus_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 18:33:46 MET

Cze @ll!

Tak w zasadzie to jestem troche podlamany, bo wszyscy pisza, ze wszystkie

Cel 300A ida na 450. A u mnie to wyglada tak. Chodzi wszystko pieknie pod

winem, slucham mp3, robie jeszcze cos tam, gram sobie w niektore gierki i

wsio ok. Ale jak zapuszcze np. Rune czy GlBlocks (takie male fajne:) to
zwis po 5 minutach.

Opisze moze troche konfig: Win98, Abit BH6 1.0 (bios najnowszy - SS),
Winfast 2MX, Aureal 1, WD 6.4 GB, Teac 40x, Realtek 8019 (sieciowa).
Procek mam chyba dobrze chlodzony, bo dwa coolerki i Celek miedzy nimi
(na srubki:) Probowalem podbijac napiecie az do 2.2 V i nic.

I nie jest to wina tych gierek, bo jak go odkrece to wsio jest ok.
Probowalem z innym Cel 300A i tamten nawet sie wieszal po winem. Czyzby
jakis do bani egzemplarz Abita ? Co mnie jeszcze zastanawia: to napiecie
-12V widze tam -13.5V. Reszta odbiega od idealu niewiele, ale to ? Ma to
jakis zwiazek ?

Ma ktos jakies pomysly ? Bylbym BAAAAARDZO dzwieczny ;)

--