program do nagrywarki teac4/4/32

Autor: Paweł (braszek_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 17:53:26 MET

hey, wlasnie dzis stalem sie posiadaczem takowej nagrywarki w wersji oem. no
i mam pewien problem, niestyty nie mam do niej oprogramowania. czy
moglibyscie mi podpowiedziec co jest dobre / lub ewentualnie podeslac taki
program na priva/.dobrze byloby z jakas polska instrukcja cobym za wiele
plyt nie zmarnowal, chociaz jak to mowi przyslowie - czlowiek uczy sie na
bledach. pozdrawiam grupowiczow. Pawel.
ps. nagrywarka zostala zakupiona pod wplywem czytania dyskusji wlasnie na
tej grupie.