Klopoty z Riv±

Autor: art321_at_box43.gnet.pl
Data: Thu 25 Jan 2001 - 14:42:30 MET

Mam problem z poprawn± prac± kartygraficznej Creative RIVA TNT 16MB AGP
Instalacja OK, dopuki nie przestawie rozdzielczosci wiekszej niz 640-480 (256)
chodzi, jak wiecej windozy WISZA !!!
Probowałem w win98, Win Me z trzema roznymi RIVAMI i to samo.
Moja płyta główna to jaki¶ ,,dziadek'' ale ma slot1, chipset ALI
My¶lałem może że na RIVIE jest jaka¶ za nowoczesna pamiec do mojej plyty
Samo AGP jest chyba wporzo bo moja stara karta Trident 3D AGP4MB działa spoko w
karzdych windach.

Z góry dzięki za podpowiedzi
Artur