Kabel APC Smart-UPS <-> RS232 komputera ?

Autor: Slawek Kakareka (slaka_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 13:49:38 MET

Czy ktos moze mi powiedziec jakiego kabla mam uzyc do polaczenia UPS'a
APC Smart-UPS 650 z komputerem. Chodzi mi o polaczenie interfejsu RS-232
komputera i wyjscia monitorowania z UPS'a.
Czy potrzebny tu jest zwykly przedluzacz - bezposrednie polaczenie
odpowiadajacych sobie koncowek 9-pinowego gniazda/wtyczki?
Czy moze potrzebny jest specjalny kabel "odpowiednio spreparowany" - cos
w rodzaju kabla komunikacyjnego?

Bardzo prosze o szybka odpowiedz.

Pozdrawiam,
Slawek Kakareka