Re: Celeron2 633 - Proszę o pomoc

Autor: Paul Luck (paulluck_at_bb.home.pl)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 13:23:28 MET

> Posiadam płytę główna SOYO SY-6BB v1.0 oraz proc p2 266.
> Moja płyta ma max mnożnik 8.0 oraz obsługuje magistrale 66 i 100mhz
> (jest mozliwosc ustawienia 133 oraz mniejszych).
> Zastanawia mnie fakt czy z tą płytą będzie współpracować procesor celeron2
> 633mhz. Oczywiste jest ze nie wyciągnie się jego całej mocy bez
przetaktowania
> go bo optymalne ustawienie na mojej plycie to 8.0x66 co daje 533.
> Moje pytanie jest następujące: czy cel2 633 będzie działał poprawnie jako
> procesor cel2 533 ??

Celerony maja zablokowany mnoznik! Nie da sie go zmienic w zaden sposob!
Nawet jak plyta nie obsluguje 633 to procesor bedzie dzialal na 633 nawet
jak mnoznik ustawisz na 2x, mam plyte do 300 (na LX), a chodzi na niej
Celeron 400!!!!
Inna sprawa to Bios ktory moze nie "widziec" Celerona 2 lub moze miec z nim
jakies problemy!!! Z tego co widze na stronie SOYO to najnowszy bios jest
wrzesnia 99 i obawiam sie ze moga z nim byc problemy - ale to wcale nie
znaczy ze beda!!

Pozdrawiam
Pawel