Re: Internet troche taniej?

Autor: falcontm_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 25 Jan 2001 - 13:27:30 MET

> Mam pytanie: mam w pracy tel.TPSA ( za który place) i  tel.w domu.( tez
> place:-))). Jak mozna laczyc sie z netem tak,aby koszt polaczenia byl
> naliczony w numerze ktory jest w pracy. Czy jest to mozliwe? Nie ukrywam,ze
> w pracy koszt polaczen licze netto...dlatego jest taniej.:-) Jak to wszystko
> poprawnie skonfigurowac?
> Meku1

Jest maly sposob, ale musialbys namowic szefa zeby wykupil usluge CENTREX w
tepsie i podpial twoj domowy numer do uslugi wtedy dzwonisz do pracy za darmo.
Poza tym komputer w pracy do ktorego sie bedziesz dodzwanial (juz za darmo)
musi miec zainstalowany modem ISDN na linii ISDN, wtedy ty laczysz sie z praca
na kanale B,a komputer w pracy polaczy sie z netem na kanale A.Oczywiscie
jeszcze trzeba odpowiednio skonfigurowac komputer w pracy.Najlepiej jakby komp
w pracy mial podlaczone sdi zamiast ISDN