Re: nagrywanie x12 w praktyce

Autor: Remigiusz Franek (remigiusz.franek_at_hogart.com.pl)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 13:29:43 MET

> W obu przypadkach na trayu windy jest kilka programów, ale nic wielkiego,
> brak połączenia z siecią. Czy krytyczną rzeczą jest wielkość bufora
> sprzętowego nagrywarki? /czy konieczny jest bufor 4MB do prędkości *12?,
ten
> teac ma chyba 2MB/.
> U mnie sprzęt jest taki: D700, 128 RAM 133 Mhz, via kt133, Hdd ata 33 Mhz,
> cd *24,

Postaram sie odpowiedziec w miare krotko. W 90% jest to zalezne niestety od
hdd, jesli masz 5400 512Kb cache to zapomnij o milym nagrywaniu i pracy w
tym samym czasie (no chyba ze masz nagrywarki z Justlinkiem lub
Burnproofem), natomiast juz przy 7200 z 2MB Cache wszystko biega az milo.

Pozdrawiam
Remi.