Re: Jak Skaszanic Nagrywarke ?

Autor: Tomasz Sz. (removeit_tomek_sz_at_interia.pl)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 11:38:50 MET

"Mr.Slonio" wrote:

> Czolem Grupowicze !!!
> Mam takie pytanko, poniewaz niedlugo konczy mi sie gwarancja a
> wypalilem juz troche plytek wiec powstaje takie male pytanko, jak
> latwo skaszanic nagrywarke tak aby w serwisie nie uznali, ze
> nagrywarka padla z winy uzytkownika;
> prosze o wszelkie rady i sugestie;

Stac Cie bylo na zakup jednej to i bedzie na zakup drugiej.
A poza tym jak sam napisales wypaliles juz troche plytek
wiec na pewno zarobiles juz na nowa nagrywarke,
przeciez chociazby wypalenie jednej kopii jakiejs gierki
to juz srednio ze 120 zetow. Wiec 9-10 takich plytek
i juz zaoszczedzasz na nowego Teaca512EB. Tyle chyba
zdazyles wypalic przez rok ???
Wiec spierd...j na drzewo i nie zadawaj wiecej takich
pytan na grupie !!!!!!!

Szczegolnie nie pozdrawiam
Tomasz Sz.
tomek_sz_at_interia.pl