Jak rozroznic Celerona II cC0 od starszego ?

Autor: Toplibero (toplibero_at_toplibero.com.pl)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 11:32:13 MET

Witam

Aktualnie posiadam Cel 566 i chcę go wymienic na 633 cC0
(nie wiem czy dobrze napisalem chodzi o nowe jadro).
Tylko skad mam wiedziec ze dostalem akurat odpowiednia wersje.

Gdzies kiedys przeczytalem ze Cel z cC0 maja napiecie zasilania 1,7 V
a ja wczoraj trzymalem w reku Cel 633 o nap. zasil. 1,65 V i stad pytanie
czy cel 633 1,65 V jest juz cC0 czy nie.

Zibi