Re: Jaki bootmanager z darmowych?

Autor: Sławek K. (kobal_at_poczta.fm)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 10:15:15 MET

"mackozer" <mackozer_at_onet.pl> wrote in message
> Cześć
>
> Jaki bootmanager polecacie z tych freeware. Nie interesują mnie wersje
> shareware czy trial - taką miałem zainstalowaną (mam Win i BeOS'a) i po
> miesiącu przestała działać.
> Zależy mi też na dużej prostocie takiego bootmanagera.
>
> MacKozer

Polecam boot magic z pakietu partition magic - sam menager jest darmowy ,a
przynajmniej u mnie działa 9 miesięcy bez
żadnych ograniczeń i cracków.
Wymaga jednej partycji z win9x,jest łatwy w konfiguracji i ma sporo różnych
opcji(m.in. zabezpieczenie hasłem).
U mnie obsługuje 4 niezależne systemy:
dwa win98 , win 2000 i linuxa .
Znajdziesz go m.in. na płytce Entera 4/2000

Sławek