Re: Pixel, Aver, Abit, GeForce WinFast i ................... JTV czarne okna !

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 07:57:57 MET

Użytkownik Andrzej W. <andrzejw_at_studio.tpi.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:39du6togbe73e05lcici00ei1iv6lk6bba_at_4ax.com...

> Karta nie dzieli przerwań z żadnym z urządzeń. W kompie jest tylko ona,
> geforce i dzwiękówa na płycie. Sprawdziłem też że po zmianie karty
> graficznej na inną (wyjąłem geforce i uruchomiłem tą wbudowaną w płytę
> główną) nic się nie zmienia.
hm.?..?..?.... moze i (mimo wszystko poprubuj poprzestawiać karty)
przy starcie kompa pod ramką masz spis (najczęściej) urządzeń i przerwań
(daj wtedy Pause i looknij czy aby na pewno)