Re: wiatraki

Autor: dyabel (dyabel_at_poland.com)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 03:10:15 MET

"wuj" <pudell_at_poczta.fm> wrote in message news:94nv19$ip$1_at_news.tpi.pl...
> jak można ściszyć wiatrak w obudowie (przykrywanie kocem odpada) bo
> słyszałem że można coś zrobić z lekkim uszczerbkiem na żywotności sprzętu?
> dzięki
> Marcyś

wiatrak niech sobie kreci-jego juz nie sciszysz,jak halas bardzo ci
przeszkadzato mozesz sprobowac pokryc wewnetrzne scianki obudowy cienka
wasrtwa silikonu-to wytlumi halas-wtedy jednak lepiej dodac wiatrak do
przepychania powietrza, bo w obudowie robi sie cieplo - scianki nie oddaja
ciepla z dodatkowa warstwa,warto tez stosowac gumowe podkaladki pod
wszystkie srubki-rezonans!!!