Celeron2 633 i plyta glowna SOYO

Autor: czechu_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 24 Jan 2001 - 23:50:49 MET

Witam.
Posiadam płytę główna SOYO SY-6BB v1.0 oraz proc p2 266.
Moja płyta ma max mnożnik 8.0 oraz obsługuje magistrale 66 i 100mhz
(jest mozliwosc ustawienia 133 oraz mniejszych).
Zastanawia mnie fakt czy z tą płytą będzie współpracować procesor celeron2
633mhz. Oczywiste jest ze nie wyciągnie się jego całej mocy bez przetaktowania
go bo optymalne ustawienie na mojej plycie to 8.0x66 co daje 533.
Moje pytanie jest następujące: czy cel2 633 będzie działał poprawnie jako
procesor cel2 533 ??
Teoretycznie jest mozliwosc underclockingu procesora, ale nie wiem jak to
wygląda w przypadku gdy nominalna wartość nie jest obsługiwana przez płytę
głowną. Czy jest to wogóle możliwe i czy nie będą się pojawiać zadne problemy?
Prosże o pomoc. Z góry dziękuję.