Re: karty PCI i BE6-II

Autor: Dziku (gicusso_at_interia.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 20:24:30 MET

> Czy ktoś mi pomoże ustalić w których slotach płyty ABIT BE 6-II powinny
się
> najlepiej znaleźć następujące karty PCI: SB Live, karta sieciowa i AV
MV-300
> do przechwytywania video (najlepiej samodzielnie na przewaniu od 9-11).
> Grafika to GF 256. Strasznie dziwna instrukcja nic nie kumam.
> Marek

Jak nie masz ani jednej karty ISA, to nie jest to żaden problem. Powinien
zadziałać mechaniz IRQ Sharing i wszystko powinno hulać, nie ważne co gdzie
wsadzisz. Jeśli masz choć jedną kartę ISA, to eksperymentuj. Jak coś nie
działa, to bach, gdzie indziej. W każdym bądz radzie PCI1 zawsze wolny.

--
Paweł Spychalski alias Dziku
http://gicusso.w.interia.pl