Odp: Małe pytanie

Autor: soloman (sooloman_at_go2.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 22:42:44 MET

pomogiemy
buhahaha!!!!!
za 140 wiecej ( a niedlugo pewnie i mniej ) kupi sie nagryware nowiutka,
niesmigana i na gwarancji
mowa oczywiscie o TEAC W54E ( 4x4x32x --> gdyby ktos jeszcze nie wiedzial )
sam mam i polecam innym - jest naprawde znakomita
pozdrawiam
soloman

Użytkownik Łukasz Wesołowski <lukasz12_at_go2.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:94ngo6$hdo$1_at_news.tpi.pl...