Re: Odp: Dysk IBM 307030 dziwne zachowanie

Autor: m (m100_at_poland.com)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 20:51:03 MET

Michal Kosnik napisał(a):

> tez tak mialem - ale co zrobil serwis ??? nie wiem , oddalk ten sam
> stwierdzajac ze usterki nie stwierdzono - a bady mial tak samo.........
>
> Michal

To znaczy po powrocie z serwisu bady zniknely, a dane na dysku pozostaly
(mam kilka partycji i utrate z tej co sa bady jakos bym przezyl -
ewentualny format partycji raczej nic chyba nie zmieni - pytam bo nic mi
sie nigdy takiego nie zdazylo a mialem: alpsa120 , segate420 , quantum3,2
GB i byly dosc intensywnie uzywane.