Re: abit kt7 - pytania

Autor: Goliath (goik_at_pro.onet.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 20:19:23 MET

1. Spróbuj wiatraczka do PIII, ale jakiegoś mocnego (najlepiej szybszego niż
4000rpm). Na płycie Abita mogą być jednak problemy z założeniem go
(przeszkadzają kondensatorki).

2. Pod IDE1 podepnij 2 dyski kablem udma66 a pod IDE2 tylko cd zwykłym
kablem. Lepiej nie podłączaj do jednego kanału jednocześnie dysku i cd (sam
miałem kiedyś tan sam problem).

3. Lepiej nie mieszaj różnych typów pamięci, możesz mieć potem trudności z
np. zainstalowaniem windowsa itp. Jęsli masz możliwość spróbuj pamięci PC100
wymienić na PC133 (spytaj w jakimś sklepie komputerowym czy nie wymienią ci
ich za drobną opłatą).

Goliath