Odp: glosny wiatrak - zimny proc ...

Autor: Szymon Woziwodzki (woziwodzki_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 18:33:38 MET

Prawda. Na CD do płyty powinien być taki program o ile ta płyta obsługuje
sterowanie wiatrakiem. Można sprubować na stronie producenta płyty poszukać
takiego programu.
Pzdr.Szymon

Użytkownik Adam Majtyka <majtyka_at_szczecin.pekao.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3A6F01B9.D2F4D764_at_szczecin.pekao.com.pl...