Re: Opera 5

Autor: Thos (pijaca_at_polbox.com)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 16:50:26 MET

Dnia Mon, 22 Jan 2001 22:24:02 +0100, "Aztek" <aztek_at_go2.pl>
napisał(a):

>Nie o to mi chodziło, wyświetla wszystko ok,

Jeżeli używasz nieodpowiedniej wersji, nie wszystko jest OK. Zmiany
widoczne są m.in w ustawieniach reklamy i oknie pobierania.
Ale to tak na marginesie.

> tylko wydaje mi się, że nie jest dość szybka.

Aby zwiększyć wydajność (dostosować ją do swojego systemu), możesz
pobawić się ustawieniami połączenia i pamięci podręcznej (Historia i
cache).
Szczegóły w helpie Opery.
Na pewno przyspieszy Operę wyłączenie obrazków i dźwięku.
Jeżeli nie chcesz rezygnować z grafiki na stronach, być może
odpowiednie ustawienie JPEG (Multimedia->Obrazki JPEG) coś pomoże?

W Operze 4.x czasami pomagało ręczne usunięcie zawartości foldera
Cache4.

--
Pozdrawiam,
Jacek