Re: alternatywa dla g400?

Autor: EnGeL (engel_at_skrzynka.getin.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 13:55:38 MET

> zanim g800 sie wreszcie pojawi, to nvidia bedzie juz szokowac czyms nowym

Cze!

Tak tylko, ze jak G800 juz sie pojawi to i tak bedzie extra do gier w
szczegolnosci do FPP. nVidia na pewno pokaze cos nowego, ale co?
Bedzie tylko szybsze i tyle.
Matrox to jakosc obrazu, funkcje DualHead (G800 to rowniez szybkosc)
a nVidia tylko szybkosc (TwinView? Zmalpowali od Matroxa).
Obecnie mam G400, 16 MB, bez DH i czekam na G800.
Pewnie zmieniles zdanie co do Matroxa, bo G450 okazal sie wolniejszy w 3D?
Ja uwazam, (z reszta prawda jest) ze G450 to karta do biura i w tym
przeznaczeniu spisujaca sie najlepiej.
G800 bedzie do gier - Matrox RuleZ!!!
nVidii _nigdy_ nie kupie i zdania nie zmienie.

--
Pozdrawiam, EnGeL
PS.