Re: divx - problem z szybkoscia

Autor: Piotr Kolodziejczyk (piotr_at_wnoz.us.edu.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 13:45:01 MET

Radoslaw Sokol wrote:

> Zmniejsz rozdzielczość albo wymień procesor :) W 640x480 już praktycznie
> wszystko powinno płynnie chodzić. [...]

Mam male pytanko - dlaczego rozdzialka ekranu/liczba kolorow miala by wplywac
na szybkosc odtwarzania divix'ow?
Filmy sa wyswietlane w oknie overlay, ktore moze miec (i ma) zupelnie inny
format obrazu niz glowny obraz (YUV albo podobny vs. RGB). Jezeli nie
skalujemy obrazu, to ilosc danych przesylanych do karty graficznej jest taka
sama, niezaleznie od rozdzielczosci i ilosci kolorow na ekranie.
Wiec czemu ma byc lepiej/szybciej w 640x480?

Pozdrawiam,
Piotr