Re: Jaki monitor 19 calowy ?

Autor: bart (bbart_at_kki.net.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 11:54:54 MET

Użytkownik "alacak" <alacak_at_obywatel.pl> napisał w wiadomości
> to model A902MT - polecam, wybralem go dla siebie - czekam na dostawe :)
> Ten sam kineskop co w nie produkowanym juz A901HT i nie produkowanym
jeszcze
> A902HT.
>[...]

Mam A901HT - bardzo dobry monitor. Obraz ostry, wyrazny, parametry najlepsze
w tej klasie. Tylko niestety wysoka cena. Mozna rzeczywiscie polecic ten
monitor. Do pracy - w sam raz - dlugo mozna przed nim siedziec, nie czujac
zmeczenia, bolu glowy, oczu (to wbrew pozorom rowniez jest wazne).
Pracuje w rozdzielczosci 1280x1024 i wyciaga 107Hz (nawet troszke wiecej).
za to w 1600x1200 92Hz - tez bardzo dobry wynik, tylko literki juz sa troche
za male. Zostaje wiec na 1280x1024 :-)

Pozostaje tylko problem dobrej karty graficznej, ktora w wyzszych
rozdzielczosciach da ostry, stabilny i nie znieksztalcony obraz.
Na razie wstawilem Matroxa G400 Max DualHead - ale nie jestem zadowolony,
prawy gorny rog jest troszeczke przesuniety w prawo (na innych kartach tego
nie bylo).

--
Pozdrawiam
bart