Re: FIC V503+ AMD Win 2000 - problem z instalacją

Autor: Zbrozlo (zbrozlo_at_interia.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 13:14:59 MET

Użytkownik Roan <s3roan_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:94mf1t$pme$1_at_uranos.cto.us.edu.pl...
> Witaj!
> Ten problem jest rozwązywalny w ten sposób, że po zainstalowaniu win2000
> odpalasz go w trybie awaryjnym i instalujesz wtedy serwis paka 1, który
jest
> udostępniony na bodajże grudniowym enterze.

Po pierwsze dzięki za odpowiedź. Nie jestem niestety specem od W2K ale będę
próbował.

> Też mam taką płytę ale z k6-III 450 i tnt2 pro problemów co prawda z tą
> konfiguracją nie mam ale w biosie trzeba zmienić zakładke z LEWEL na EDGE
> wiesz chyba gdzie to zmienić.

A płytę masz chyba nie taką samą tylko podobną bo moja obsługuje max AMD
K6-2-333
Jeszce nie wiem, ale poszukam - po pierwszych problemach ustawiłem biosa
defaultowo.

> P.S. Czy ustawiłeś na swojej płycie magistrale 124 MHz , a jeżeli to co
> trzeba zrobić?

Zmienić taktowanie magistrali na 124? dlaczego?

Pozdrawiam,
Radek