Cos dziwnego z Samsungiem 950p+ (piszczenie)

Autor: Lukasz Rewerenda (ognacy_at_rowerpower.dhs.org)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 11:43:01 MET

Witam,

  Kupilem sobie wczoraj Samsunga 950p+ i wlasciwie wszystko bylo by idealnie,
gdyby nie pewien drobiazg -- otoz monitor cichutko piszczy kiedy jest
*wylaczony* badz w trybie suspend (gdy pracuje normalnie to nic nie piszczy).
Na granicy slyszalnosci, ale jednak. Ja wiem, ze tam musi cos wewnatrz
pracowac, zeby dzialal mikroprzelacznik wlaczajacy monitor, ale czy to
jest normalne? Jak siedze w odleglosci 0,5 m od niego i jest wylaczony
to mnie to irytuje. Pewnie sie przyzwyczaje, albo podlacze do Acar-a i bede
wylaczal z sieci, ale moze powinienem sie z tym wrocic do serwisu?
(Tragicznie mi sie nie chce no i za bardzo nie mam czasu..)

pozdrawiam,
LR

--
Lukasz Rewerenda, Gliwice