Re: Pixel, Aver, Abit, GeForce WinFast i ................... JTV czarne okna !

Autor: Marek Pajak (marekp_at_wp.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 09:42:42 MET

Raffa napisał(a) w wiadomości: <94ltja$4ni$1_at_news.tpi.pl>...
>ale to długie ! (więc będzie u góry)
>moze karta TV siedzi nie w tym PCI slot co trzeba (tzn. współdzieli
>przerwania z czymś innym np ACPI, czy USB czy cośik innego)
>dokładnie miałem takie objawy - nie działąnie pilota !!!
>i moze dlatego nie chce działać JTV (a raczej poprawnie wykryć karty)

Potwierdzam :)

Mam właśnie PixelView Play TV i GeForce 2 MX na płt(schi)cie DFI z Duronem.
Ponieważ na tej durnej płycie w BIOSie nie można ustawić "ręcznie" IRQ do
konkretnych slotów musiałem się zabawiać w żonglowanie kartami PCI (3szt.) +
ustawianie IRQ dla portów. Nawet gdy wyłączyłem wszystkie COMy a w PCI
wsadziłem tylko sieciówke sqwiel ustawić to samo IRQ dać dla grafy i
sieciówki :(.
No ale nie o tym miałem pisać ;-) Generalnie - spróbuj tak przestawić karty
żeby karta TV i karta graf. miały po jednym przerwaniu wyłącznie dla siebie.
W żadnym wypadku te dwie karty nie mogą być na jednym IRQ. BTW: Wcześniej
miałem ATI Xpert i wszystko było ok. nawet wtedy gdy ATI dzieliło IRQ z
czymś innym.

Pozdrawiam
Marek