Ile "zlych" plytek?

Autor: dyabel (dyabel_at_poland.com)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 11:05:48 MET

Pytanie skierowane raczej do osob uzywajacych nagrywarek z burnproofem...
jaki macie procent plytek na ktore po prostu nie da sie nic nagrac?ostatnio
RICOH pokazal cos takiego :Power calibration error-Invalid writestate-Could
not perform EndTrack-Burnprocess failed at 8x (1200 KB/s) i to zaraz po
wlozeniu plytki do nagrywary...napewno nie jest to zwiecha
systemu,firmware'u,sprzetu-nowiutka nagrywarka- ani temperatury-w obudowie
szaleje dodatkowy wentylator wymuszajacy obieg powietrza...
narazie wychodzi mi jakies 5%,ale kumpel mial az 10% zwalonych,
acha narazie korzystalem na wieksza skale tylko z verbatimek,basfy i dysany
sporadycznie , wiec nie mam porownania..