Odp: Via AC97 Audio i Win98SE

Autor: HK (hk_at_kr.onet.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 10:59:51 MET

Użytkownik Adam <misiuv_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:94lvpj$g71$1_at_news.onet.pl...
> JA też tak miałem. Pomogło zainstalowanie Win95 ale chętnie poznam inne
> propozycje
> Adam
>
> Użytkownik HK <hk_at_kr.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:93o641$rd4$1_at_news.onet.pl...
CDplayer

Pomogla wymiana plyty , uwalone wyjscie (teraz wszystko gra) :))
A w Twoim przypadku najlepiej przegraj instalke win98 na dysk , zmien w
regedit sciezke zrodlowa instalki i dopiero instaluj ac97
Pozdrawiam , HK