Re: przeszukiwanie zasobów internetu

Autor: Krzysztof Wilk (volphy_at_irc.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 10:23:17 MET

>Być może, pod warunkiem, że całe życie tkwiłem w błędzie myśląc,
>iż nie da się odpytać dnsu o wszystkie obsługiwane przez niego
>fqdn, a jedynie o ścieżki do podrzędnych dnsów i adresy z góry
>znanych nazw. Czy tak?
  Da sie:
$ host -l pl DNS_IP
Musisz tylko podac IP serwera, ktory jest jednym z serwerow domeny pl
(nie pamietam zadnego IP, musisz poszukac). Ciekawsze rzeczy mozesz
wyciagnac z serwerow DNS poleceniem nslookup.

Pozdrawiam,
--V

--
#######  Greetings from my Computer Planet  #######
#            Krzysztof Wilk aka Volphy            #