Dysk do notebooka

Autor: Artur Parol (artur_parol_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 09:46:58 MET

Witam

Po wymianie dysku w notebooku został mi stary dysk 1 GB. Chciałbym go podł
ączyć do komputera stacjonarnego więc wyposażyłem się w przejściówkę ze zł
ączem do dysku 2,5". Problem w tym że nie ma żadnych oznaczeń (ani na dysku,
ani też na przejściówce) z której połączyć jedno z drugim.
Może ktoś wie z której strony dysku będą piny z zasilaniem:
<- lewa prawa ->

Prosze o pomoc na priv: artru_parol_at_poczta.onet.pl

Artur