Re: Szybkie pytanie - jaki MODEM?

Autor: Hightower (highpc_at_idea.net.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 09:03:54 MET

> Mam okazje pchnac mojego Zoltrixa 33.6...
>
> Co kupic nowego?
> Wewnetrzny, PCI, 56K...
>
> Widze, ze w hurtowni sa z tanszych:
> ActionTec Soft PCI retail wew. - 110zl
> Zoltrix AQUILA PCI wew. - 118zl
> Creative Labs modem wew. - 128zl
> Zoltrix SAGITTA PCI wew. - 153zl
>
> Z Zoltrixem nie mialem problemow - nie chce tez miec z nowym.
>
> Poraddcie co kupic!

z braku Zoltrixow ostatnio kupilem ActionTec-a, poleconego przez handlowca z
"Action" :))
na chipie Motoroli, instaluje sie bez problemu (drivery do
95/98/Me/NT4/2000) i pracuje, jak na lacze TPSA bardzo poprawnie (czasami
problemy z polaczeniem, ale to z winy modemow TPSA - nie dawaly sygnalu
nawiazania polaczenia...),
testowalem przez 2 dni i nie mialem zastrzezen....

pozdrawiam
Piotr