Stabilny system testowy

Autor: Mike (unreal_at_yoyo.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 08:25:29 MET

CZesc
skladam kompa do testow
z zalozenia ma byc to komp do testow platformy AMD
jako ze moje doswiadczenie w tym kierunku jest raczej
niewielkie (stary intelowiec jestem) prosze o pomoc.
potrzebuje kupic dobra, naprawde dobra plyte glowna
pod AMD - ma pr5acowac stabilnie i pozwalac na overclocking - jesli
takowy jest mozliwy w przypadku AMD (zmiana mnoznika i napiecia ).
najlepiej zeby miala wszystkie bajery ktore teraz wkalada sie w plyty ,
znaczy UDMA100 ; AGPx4/AGP Pro ; RAID ;obsluge dziwnych :) pamieci (im
wiecej tym lepiej); jakies czujniki temperatury i wogule diody
sygnalizacyjne . jeszcze przydalby sie jeden slot ISA ale to nie jest
konieczne. cena do 900-1000PLN
napiszcie na jakim czipsecie :) wybrac plyte bo nie orietuje sie co jest
najlepsze do AMD czy via czu Irongate czy cokolwiek tam jeszcze.
zamierzam wsadzic w ta plyte najpierw durona 800 a potem athlona 900 , karta
grafiki to jakis GF2MX , jeszcze SB Live, Modem , Lan , chyba MPEG HW
decoder i moze cos jeszcze.
dzieki za kazda pomoc
pozdrawiam
Michal