Re: DCS e-modem USB i Opera 5.0- pytanie

Autor: Krissey (korris_at_geen.spam.polbox.com)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 03:29:21 MET

Użytkownik "Michał Młynarczyk" <michal.usenet_at_gorilla.com.pl> napisał w
wiadomoœci news:1923553113.20010123163349_at_gorilla.com.pl...

> The Bat!

       (dlaczego nie eudora?...) :-#

  Zainstalowalem Bata, importowalem z OE cala korespondencje oraz
grupy dyskus. teraz szukam opcji ustawien grup, synchronizacji- gdzie to
pochowane- wydaje mi sie, ze w OE bylo to klarowniej zaprojektowane
(wyprowadz z bledu, jesli sie myle).
  Zostalbym przy OE, bo jest dosc czytelny dla poczatkujacego uzytkownika,
ale
wkurza mnie ze nie widze wielu postow- to po pierwsze.
Po drugie, gdy synchronizuje konta i sciagam wiadomosci okazuje sie, ze mam
tylko naglowki i komunikat; wiadomosc niedostepna w trybie offline (pol.
godz. online!!)
Po trzecie, gdy subskrybuje nowa grupe musze sciagnac ja cala, co
jest dosc kosztowne- a ja chce tylko ostatnie 100 wiadomosci np.
a nie 25 000.
Jesli masz troche czasu, opisz mi lopatologicznie, jak ustawic grupy
w Bat'cie albo odeslij do odp. strony.
Ostancie z Bogiem!

--
Krissey