Re: twardy dysk- jak ?

Autor: Bodzio (bodzio_at_bodzio.prv.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 01:51:17 MET

> Mozesz sprobowac utworzyc i sformatowac partycje u
> znajomego, ktorego komp widzi pelna pojemnosc dysku (zazwyczaj ten sposob
> dziala ;)

Dokładnie!
Ostanio miałem taką sytuację!
Wsadziłem do siebie (komp nowy, BIOS też), żadnych problemów z dyskiem
Podzieliłem na partycje, sformatowałem (15GB + 5 GB).
Potem do starego kompa - BIOS wykrył 8,4 GB - tego się spodziewałem.
Nie spodziewałem się natomiast, że po odpaleniu kompa
z dyskietki (to akurat była dyskietka startowa z WinME)
będzie widoczny cały dysk!
Zainstalowałem Win98SE - bios swoje, Win swoje:
cały dysk do wykorzystania.

Bodzio