Re: Programik SMSBOX

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 00:45:58 MET

"Jarek G." napisał(a):

> Mozna te troske olac, korzystajac z ICQ - wysyla przez jakies
> zagraniczne serwisy, dochodzi po sekundach...

Czy mozesz podać link do tego ICQ i czy dużo ten program zajmuje miejsca na
dysku?
Dzisiaj zadzwoniłam z reklamacją do Biura Obsługi Klienta ( bezpłatne
połączenie) Idei-Centertel z informacją, że ich bramka wogóle nie działa i
nie mogę wysłać z komputera Sms'a nawet na także Idee Centertel i to mnie
denerwuje...Po pewnym czasie dostałam od nich sprawdzającego sms'a na
tel.komórkowy, i oczywiście wreszcie mogłam już wysłać sms'a na komórkę ( też
Idea) do swojej córki...Ich bramka wogóle byla nieczynna przez dłuższy czas
,,,dzisiaj musiała chyba wreszcie zadziałac...ale jutro to już znowu wielka
niewiadoma.......

Pozdrawiam

Kaja