Re: LG 795FT Flatorn

Autor: Bazant (bazant_at_kki.net.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 23:38:31 MET

Użytkownik Jacek "Stawik" Stawicki <stawik_at_catv.retsat1.com.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:94knag$7is$1_at_kujawiak.man.lodz.pl...

> "Bazant" <bazant_at_kki.net.pl> news:94kli7$jii$1_at_news.tpi.pl...

> gdy

> przechodzeniu
>
> nie, nic z tego, dookola jest pusto jak na pustynii.
>
> Dziekuje
ale skoro piszesz, ze w serwisie dzialalo, to znaczy ze cos musi byc u
ciebie, albo miales doczynienia z prawami murphyego, albo poprostu splawili
cie w serwisie....