Re: Plyty na VIA.

Autor: Janusz (jsep_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 23:08:42 MET

> Ja mam Abit KT7 (VIA KT133) i Duron 700 + 128 MB RAM.
> Z Windows ME działa OK. Z Linuxem też.
Jam mam Asusa P3V4X i chodzi super - o niebo lepiej i stabilniej niż ABIT
BE6 - II - 100 (z HPT 370)
Lepiej chodziła mi płyta na KT 133 (Lucky Star) niż na AMD 751 (Gigabyte) -
a na pewno szybciej.
Myślę, że istotnie ważniejsza jest firma, niż chipset.
Gdyby instalacja byłą całkiem bezproblemowa, najgłupszy biznesmen poradziłby
sobie z nią - a tak są jakieś powody do zatrudniania "fachowców".

Janusz