DVD firmy LG 8120B i region code

Autor: Witold Przygoda (wp_at_cyberdude.com)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 21:51:00 MET

Zamierzam kupic jakies DVD i nie chcialbym wydawac za duzo kasy, stad
kuszaca oferta jest dla mnie naped DVD LG 8120B (kosztuje circa 375 zl).
Wiem, ze ma nie takie zle parametry, ale istotniejsza dla mnie sprawa jest
jak wyglada omijanie "region code lock" (ze wzgl. na posiadanie dostepu do
filmow z regionu 1 i 2). Poszukiwania na sieci naprowadzily mnie na
programik resetujacy liczbe dopuszczalnych zmian kodu regionu, ale z
uwaga, ze nie ma gwarancji jak dlugo to dziala.

Czy osoby posiadajace ten naped moga potwierdzic ze nie ma problemow z
wielokrotna zmiana kodu? (oczywiscie za pomoca odpowiedniego softu?)

pozdrawiam,wp