Re: zasieg USB??

Autor: Bazant (bazant_at_kki.net.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 20:19:00 MET

Użytkownik Sebastian Wroblewski <S.Wroblewski_at_posnet.com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:94k2po$juq$1_at_news.tpi.pl...
> W Chipie 2/2000 - piszą że max długość kabla = 5mb,
> a 127 to można połączyć urządzeń (teoretycznie) panie Mariuszu (autor odp)
> Pozdro.
> Sebastian
ehh a juz myslalem, ze sa jakies repeatery, czy cos takiego ;)
ale coz pozostaje mi poszukac po sklepach 5 metrowego kabelka-przedluzacza
usb, a wlasciwie 3 metrowego, bo kamerka ma swoj 2 metrowy
zle wiesci, ale dzieki, chyba bede musial kupic karte usb do drugiego kompa
:(