Re: Kolejny szpieg ???

Autor: MMX (angel_at_szas.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 18:11:26 MET

Uzytkownik "Sebek G." <sebgrygl_at_kniaz.wgsr.uw.edu.pl> napisal w wiadomosci
> Ostatnio pisalem o szpiegu we Flashgecie i rzeczywiscie Grupa potwierdzial
> moje przypuszczenia teraz kolejna sprawa:
> Dzialam sobie w internet explorerze a chce wyswietlic liste stron na ktore
> wchodzilem czyli historie - w tej chwili komputer na chwilke sie blokuje a
> karta sieciowa zaczyna mrugac jak oszalala. Po chwili przestaje mrugac i
> historia sie otwiera - czy mozna cos na to poradzic aby historia z IE nie
> byla wysylana do centrali - ewentualnie jakie porty i jakie adresy
> zablokowac na Firewallu ????
>
> Maxman

wszystko zalezy od domyslnej polityki...ja np. wszystkie porty mam domyslnie
blokowane natomiast tylko uprawnione przechodza :> tak wiec aureate i inne
gowna odpadaja...chyba ze sie rozsyla poczta. Ale jednak to wszystko mozna
latwo wychwycic na trafshow (programik pod lina) pokazuje on wszystkie
polaczenia jakie przechodza przez router (jesli twoj router DMZ ofkors jest
na linuxie :) )

pozdrawiam
MIX