Re: monitor

Autor: Bartek (bart1awo_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 16:26:24 MET

W cenie 1500zl kupilem Mag-a 786 FD, kineskop FD Trinitron, idealnie plaski
oczywiscie
odswiezanie: 1024x768 - 100 Hz, 1152x864 - 85 Hz (moze poszedl by wiecej,
ale stery
do mojej grafiki nie umozliwiaja ustawic nic pomiedzy 85 a 100 Hz)
Za ta cene lepszego chyba nie kupisz, porownywalny LG jest drozszy o jakies
250 - 300 zl
Fakt, ze LG ma duzo lepsza geometrie obrazu, tzn. rowne krawedzie boczne, a
w MAG-u,
o ile da sie to ustawic, to trzeba sie cholernie duzo z tym bawic, jednak
mocno mi to nie przeszkadza
i jestem z niego zadowolony i raczej nie kupilbym nic innego. Jesli nie
jestes mocno wymagajacy,
to polecam ci taki monitorek.
Pozdr
Bartek