Re: Zwisy BIOSu na plycie K7VAT

Autor: Krionix (krionix_at_poland.com)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 16:34:54 MET

Użytkownik Wojtek <piacho_at_hermes.umcs.lublin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:94jum2$g7u$1_at_slimek.man.lublin.pl...
> Czesc!
> Gdy na tej plycie Lucky Stara otwieram w BIOSie okno z podgladem
> temperatury procesora, komputer mi sie zawiesza? Co mozna na to poradzic?
> Co w ogole sadzicie o tej plycie?

bug biosu ale raczej zly wentylek co smieci puszcza na plyte jesli idzie o
pomiar RPM - i soft sie wiesza, odlacz wentylatorek i sprawdz na chwilke jak
nie zawiesi sie to maz winnego.