jak wpisac automatycznie dane do Excela

Autor: Fido (rk_at_telefony.com.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 15:51:49 MET

Mój problem polega jednak nie na wpisywaniu ręcznym, przerabianiu stron www na
text itp.

Chodzi mi o to aby mój programik w Excelu SAM:
1. z przeze mnie wybranej strony internetowej, która to strona podaje wyniki
giełdowe on line:
pobierał jedą daną dotyczącą np oferty sprzedaży jakiejś spółki, a następnie:
2. wpisywał ją do jednej kratki w Excelu.

np:
Oferta kupna na Agore 74,90 zł
i wartość komórki ma być tylko 74,90 zł

Jak to zrobić i czy jest to możliwe????

--
Proszę pisać jak najwięcej komentarza w temacie e-maila
ponieważ dostaje powiadomienie zawartości tematu na komórke.