Problem z Detonatorami = teksturowaniem ???

Autor: Sebek G. (sebgrygl_at_kniaz.wgsr.uw.edu.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 15:46:07 MET


Karta Geforce MX Daytona Palit + Detonatory 6.18
Plyta Abit BF6 czyli na BX-ie
Karta nie przetaktowywana i chlodzona coolerkiem
ALE:
Wlasnie !!!
Kolega moj ma problem przy uzyciu trybu Direct3d np w Diablo 2 czy
Halflife pojawiaja sie na scianach czy granicach obiektow biale punciki
lub nawet kreski.
Przy przejsciu w Diablo 2 na direct draw a w Halflife open gl problem
znika - czy to wina karty graf ??? obslugi przez nia direct 3d
??? driverow ??? moze przeinstalowac na inne detonatory ???

Przeinstalowalem DirectX 7 na 8 a to nic i tak nie dalo.

Pozdrowienia dla Grupowiczow ktorzyscie niejednego juz od obledu
odratowali :)

                                                  MAxman



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:19:46 MET DST