Re: MBR, tablica partycji i boot sector

Autor: trsr / B0r_at_ (B0r_at_)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 15:14:57 MET

>Poszukuję wszelkich informacji o MBR, tablicy partycji i boot sektorze.
>Wył?cznie po polsku. Im bardziej szczegółowe, tym lepiej. Im bardziej
>kolorowe i zilustrowane, tym lepiej również. Znalazłem jedynie na
>www.chip.pl/offline/1999-03/ informacje podane przy okazji testu
>bootmanagerów, ale ci?gle mi mało. Może znacie jakie? linki do np. prac
>dyplomowych o tej tematyce dostępnych w Sieci?
>Wszelkie linki mile widziane.

Jesli chodzi o mbr, to dobry opis po polsku znajdziesz raczej w literaturze
np: "jak pisac wirusy", "mapa pamieci", "wirusy komputerowe" .....
jesli chodzi o boot recordy - nie sprecyzowales jakie boot recordy, czy FAT
czy inne (ntfs, Novell, linux/unix....)
o Facie sporo znajdziesz w w/w ksiazkach, jesli chodzi o sieciowe
dokumentacje, to znajdziesz info o FAT32 na ponizszej stronce:

www.bora-group.prv.pl zakladka service, pozycja dokumentacje....