CD z PC World Komputer 5/98 - Ami Pro 3.0 Pl

Autor: Andrzej (andrzeja_at_polbox.com)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 11:29:34 MET

Witam,
moze troche off topic, ale nie za bardzo wiem, gdzie moglbym zwrocic sie
z tym pytaniem.
Poszukuje starego edytora Lotus Ami Pro 3.0 Pl - mam pare bardzo dla
mnie waznych dokumentow napisanych w tym edytorze (prace magisterska
itd.) a nie mam juz tego edytorka. Proby konwersji nie wychodza dobrze
(albo trace rysunki, albo rownania matematyczne zle wychodza, itd.).
Pisalem juz do redakcji PC World Komputer, ale nie maja juz numeru 5/98
na ktorym byl ten programik.
Czy ktos moglby podeslac, lub tez sprzedac plyte CD?
Odpowiedzi prosze na priva.
Z gory wielkie dzieki.
Andrzej.